מחפשים עובדים לתחום האדמיניסטרציה?

אני מחפשת מזכירה אישית מה עלי לעשות ?


בתיבת הדואר האלקטרוני שלנו במערכת Back-Office נחה הודעה חדשבה ממתינה לתורה, השעה הייתה 10 בבוקר ואנו ב Back-Office לא נותנים להודעות להעלות עובש או במילים אחרות: הנוהל הוא שעתיים, כלומר עד שעתיים למענה תשובה.  בדרך הזו הלקוח מבין במודע ובתת-מודע שהמייל שלו נלקח ברצינות.

 

ההודעה המתינה בסבלנות בדיוק 14 דרות ונשלחה ב 09:46 והיא נפתחה כאמור על ידינו בדיוק בשעה 10:00. הכותרת של ההודעה נשאה את המילים: "אני מפשת מזכירה בנירות" והתוכן הכיל שלוש מילים: לאה, מספר טלפון, ואת המילה "דחוף". לבנו לא הניח לנו לתת ללאה להמתין כאמור יותר מ - 14 דקות ושיחת הטלפון הייתה מפתיעה לא פחות.

 

בצדו השני של הטלפון ענתה לנו אשה שהמילים הראשונות שלה היו: "שמים כחולים שלום, מדברת לאה, איך אוכל לעזור"?.  היה זה קול של אשה שידעה לדבר ושטון הדיבור שלה רמז על כך שהיא אדם חזק. כשהיא הבינה שאנו עונים על ההודעה שלה : "אני מחפשת מזכירה" היא שינתה את גוון קולה ואמרה במהירות גבוהה מאוד: "אני נואשת, נ ו א ש ת " ככה - מושכת את המילים. שוחחנו עוד כמה דקות כדי לגלות שלדבריה המזל לא שיחק לה: "מה בסך הכול חיפשתי, מזכירה, התחלפו אצלי לא פחות מ 5 מזכירות בשנה האחרונה, הנה, תעשה את החשבון" ...

 

לא היינו באמת צריכים מחשבון על מנת לגלות שמי שבעסק שלה מתחלופות חמש מזכירות בשנה - שמשהו אינו תקין , על-כן קבענו פגישה".

 

הפגישה איששה את התחושות שלנו: המדובר על אשה חזקה את זאת יכולנו לראות דרך הדיפלומות שעל הקיר שממולה, מתחתיהן בסדר מופתי היו שש מסגרות ובהן דברי תודה של תרומות ופעולות התנדבות שהחברה שבבעלותה של לאה לקחה בהן חלק.

 

השיחה עם לאה על הצורך שלה מצד אחד במזכירה אישית מול חוסר ההצלחה הובילה אותנו למספר מסקנות: ראשית לאה שטרחה כל הזמן לומר לנו: "אני מחפשת מזכירה אישית" רצתה מישהי שתקבל ממנה סמכויות לכאורה אלא שבפועל היא לא נתנה באמת לאף מזכירה לבצע משהו מבלי שהדבר עבר על בסיס שעתי ורגעי דרך מסננת ההחלטות שלה.

 

הבעיה השניה

 

 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד המעסיקים

 

 

 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד מחפשי העבודה

 

 

 

 

{rsform 6}

 

 

 

 

אנשים שהגיעו למאמר הזה חיפשו גם את אחת המילים:

 

 

מזכיר, מזכירה, פקיד, פקידה, פקיד קבלה, פקידת קבלה, פקיד הנהלת חשבונות, פקידת הנהלת חשבונות, דרוש פקיד,דרושה פקידת מחסן, מזכירת מנכ"ל, מזכירת מנכל, מזכירת ערב, אדמיניסטרציה, אדמניסטרציה, דרושים אדמיניסטרציה, דרושה מזכירה, דרושים עבודה מהבית, דרושים לעבודה מהבית, דרושים עובדי משרד, מזכירת רכש, מזכירת עו"ד, מזכירת עורך דין, מזכירת עורכי דין, מזכירת עורך-דין, מזכירת עורכי-דין, מזכירה עורך דין, מזכירה עורכי דין, מזכירה משפטית, ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול אדמניסטרטיבי, אני מחפש פקידה, אני מחפש מזכירה, אני מחפש פקידה, אני מחפשת עוזרת אישית, אני מחפשת עוזרת אישית, אני מחפש פקידת, פקידת גביה, פקיד גביה, דרושה מנהלת חשבונות, דרוש מנהל חשבונות, דרושה הנה"ח, דרוש הנה"ח, דרושה פקידת יבוא, דרושה פקידת יצוא, דרוש פקיד יבוא, דרוש פקיד יצוא, דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית, דרושה פקידה אדמניסטרטיבית, מנהל חשבונות, מנהל חשבונות, עובדי מנהלה, עובדי מינהלה, איש תפעול, אשת תפעול, פקיד לוגיסטיקה, פקידת לוגיסטיקה, סמנכ"ל כספים, סמנכ"לית כספים, איש כספים, אשת כספים, מנהל כספים, מנהלת כספים, רכז כוח אדם, רכזת כוח אדם, מנהל מחלקת כוח אדם, מנהלת מחלקת כוח אדם, מנהל משאבי אנוש, מנהלת משאבי אנוש, מנהל מחלקת רווחה, מנהלת מחלקת רווחה, רפרנט, רפרנטית, אני מחפשת מזכירה, אני מחפשת פקידה, אני מחפשת מנהלת

 

 

כלל התכנים המופיעים באתר זה מתייחסים לגברים ולנשים כאחד.  בכל מקום בו נאמרו הדברים בלשון זכר או בלשון נקבה הדבר נעשה במטרה להקל על הכתיבה.

זמן שווה כסף - וידויו של איש עסקים


 

שמי ברוך,    אני מעלה על הכתב את הדברים הבאים על מנת להסביר לאחרים מה כדאי לעשות ובעיקר ממה כדאי להיזהר.   הזמן שכבר ביזבזתי לא יחזור לעולם אבל שני דברים טובים יכולים לצאת מכל הסיפור הזה:   ראשית הפעם הבאה עבורי תהיה שונה,   הדבר השני הינו ההרגשה שעזרתי לאנשי עסקים אחרים.

 

 

 

אני אספר לכם את הסיפור כולו ולאחר מכן אני אומר מה המסקנות שלי.

 

אז כמו שאמרתי בהתחלה לי קוראים ברוך ואני הבעלים של רשת מתפרות אשר נותנת שירות לחברות שמבקשות לתפור ביגוד.   באופן טבעי אני מחזיק לא מעט עובדי ייצור וכמובן אנשי אדמיניסטרציה.  העובדים שלי  -  גם עובדי הייצור וגם אנשי האדמיניסטרציה שעובדים עבורי הם שעושים את ההבדל בין הצלחה ורווחיות של עסק ובין כישלון.   אתם חייבים להבין: עסק כמו שלי נהנה מלא מעט עבודה אך מרווחיות נמוכה. המשמעות היא שכל עוד ישנה עבודה ושהדברים "מתקתקים כמו שצריך" כולם מאושרים הבעיה היא שכאר אין עבודה כמו שצריך או שיש עבודה וישנה בעיה של כוח אדם, אז כולם עסוקים ב "לכבות שריפות" כמו שאומרים ולא ביצור.

 

הפקידה שלי סימה היא הסיבה לכתבה הזו. סימה הייתה איתי במשך ה - 17 השנים האחרונות וניהלה את כל האדמיניסטרציה בארגון: גיוס כוח אדם, ניהול כוח אדם, ניהול המשכורות (כלומר את שעות העבודה וכדומה) והעברת הנתונים למקומות המתאימים. אבל מה לעשות וסימה הייתה חייבת לסיים (בעלה קיבל קידום בעבודה והם עברו להתגורר במקום מרוחק).  נשארתי איפה בלי פקידה שמנהלת לי את כלל הפעילויות אבל לא נשברתי, פרסמתי מודעות במקומות הטובים ביותר כלומר בכל העיתונים הגדולים, גם במקומונים וגם באינטרנט אבל "נדה" כלום,   קיבלתי אומנם קורות חיים אבל רובם היו של אנשים צעירים חסרי ניסיון.   עכשיו התחלתי בנוסף לחוסר הזמן המשווע והעובדה שסימה עוטזבת בעוד כמה ימים להרגיש לחץ בלתי נסבל,  הזמן עובר ובסופו של דבר גם לא יהיה מי שיחפוף את הפקידה החדשה.  

 

הזמן עבר, פקידה לא מצאתי וסימה המקסימה השאירה הוראות ברורות למחליפה העתידית שלה על גבי נייר.

 

שבועיים נוספים עברו והמערכת שלי התרגלה לימים של "בלי סימה" העבודה זרמה,  כולנו עבדנו קשה יותר והעבודה שלה התחלקה על שלושה אנשים: עלי, על אשתי שמיהרה לתת יד (למרות שבדרך כלל היא עובדת כעקרת בית במשרה מלאה) ועל נהג החלוקה שדווקא ידע איך עובדים עם המחשב.  אבל לעניין הזה היה מחיר כבד: אני הפסקתי להיפגש עם לקוחות חדשים,  אשתי לא יכלה להספיק את כל מה שהורגלה לעשות והנהג עם כל הרצון הטוב היה יעיל פחות בעבודה מול הלקוחות.

 

חבר טוב שלי הפנה אותי לחברה שעוסקת במציאת אנשי אדמיניסטרציה, הוא אמר לי: "ברוך, הזמן שלך שווה כסף" אני יודע שהמשפט הזה נאמר אלף פעמים לפני כן אבל אני חייב להודות שזו הייתה הפעה הראשונה שהפנמתי אותו כלומר הבנתי אותו ממש לעומק. 

 

החברה שנפגשה אתי לא הבטיחה הרים וגבעות אבל הבטיחה למצוא לי כמה שיותר קרוב למה שרציתי,  הם ישבו אתי בסבלנות כמעט שעה רק על מנת להבין מה אני רוצה ומה כדאי לעסק שלי. הם ניסו להבין את סגנון החברה, הספקים , הלקוחות ואמרו שלכל סוג של חברה יש את הסגנון היחודי לה (עם זה יכולתי להזדהות בקלות כיוון ותחום הביגוד באמת ייחודי ושונה משאר התחומים אבל לא אכנס לזה כאן).  לאחר מכן הם לקחו את המאפיינים של אותה גברת שחיפשתי.   כמעט ושכחתי חתמתי על מסמך שבו נאמר לי כמה זה יעלה לי (עמלה משכורת חודשית של העובדת,  סכום נמוך ביחס לנזק שכבר נגרם לי), הגדירו את תקופת האחריות (כלומר בתוך איזה פרק זמן אני יכול להתחרט ולהחליף את העובדת) וגם נתנו לי אומדן זמן סביר (עשרה ימים למספר מועמדות סופיות).

 

וכך היה,  לאחר שבוע ויום נפגשנו אצלינו: נציג מטעמם, אני ורשימה של 7 בנות שיכלו להתאים.   (קיבלתי את קורות החיים של הבנות לפני כן כך שיכולתי לראות שלפחות על-פי קורות החיים הן יכולות להתאים).

 

כבר ברגע הראשון יכולתי לראות שמשהו טוב קורה, 6 מתוך הבנות הגיעו ואפילו בזמן דבר שלא קרה בעבר.  הראיון עבר במהירות 20 דקות לכל אחת והחברה שלחה אפילו מישהו שיראיין אתי.  השאלות היו שונות מהשאלות שלי והתייחסו מעבר למה שהן כבר עשו בעבר לאופי שלהן ולשאלת מילון הדולר: "האם הן יכולות להתאים לסוג העבודה הספיציפית שלנו"?.

 

3 בנות התאימו בסופו של דבר והייתי מסתפק בכל אחת מהן, אבל לחברה שלקחתי לעזור לי זה לא הספיק: הם בדקו המלצות ממקומות העבודה הקודמים והעבירו אלי את ההמלצות. כעת נשארתי עם שתי בנות שאותן ראיינו ביחד בשנית. גם בראיון השני ההתלבטות הייתה קשה מאוד אבל מה שעזר לי להחליט היתה העובדה שזו שהתאימה יותר השתדלה הרבה יותר מהשניה ואפילו הגיע כבר עם נייר ועליו היא כתבה כיצד היא מתכוונת לסייע לי וזה בדיוק מה שרציתי: מישהי שתסייע לי.

 

היום שנתיים לאחר מכן העסק שלי לא היה מעולם במקום טוב יותר ולי נותרו מספר מסקנות ברורות:

 

 

זמן באמת שווה כסף, לפעמים הרבה כסף.

 

זה שאתם יכולים לעשות דברים מסוימים לבדכם זה לא אומר שזה הדבר שהכי נכון לעשות.

 

אנשי מקצוע מביאים איתם ניסיון שלכם אולי יהיה לאחר כמה ניסיונות שיעלו בזמן, כסף ואנרגיה רבה.

 

כוח אדם איכותי עושה את ההבדל לפעמים ב 180 מעלות ואסור להתפשר.

 

זהו,  אני מקווה שמשהו ממה שאמרתי נכנס אליכם לאוזניים ושהבנתם מה כדאי ובעיקר מה לא כדאי לעשות .

 

 

קראו על טיפים למציאת אנשי אדמיניסטרציה מעולים

 

קראו את המאמר "אני מחפש פקידה מעולה מה עלי לעשות"

 

 

 

 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד המעסיקים

 

 

 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד מחפשי העבודה

 

 

 

 

 

{rsform 6}

 

 

 

 

אנשים שהגיעו למאמר הזה חיפשו גם את אחת המילים:

 

 

מזכיר, מזכירה, פקיד, פקידה, פקיד קבלה, פקידת קבלה, פקיד הנהלת חשבונות, פקידת הנהלת חשבונות, דרוש פקיד,דרושה פקידת מחסן, מזכירת מנכ"ל, מזכירת מנכל, מזכירת ערב, אדמיניסטרציה, אדמניסטרציה, דרושים אדמיניסטרציה, דרושה מזכירה, דרושים עבודה מהבית, דרושים לעבודה מהבית, דרושים עובדי משרד, מזכירת רכש, מזכירת עו"ד, מזכירת עורך דין, מזכירת עורכי דין, מזכירת עורך-דין, מזכירת עורכי-דין, מזכירה עורך דין, מזכירה עורכי דין, מזכירה משפטית, ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול אדמניסטרטיבי, אני מחפש פקידה, אני מחפש מזכירה, אני מחפש פקידת, פקידת גביה, פקיד גביה, דרושה מנהלת חשבונות, דרוש מנהל חשבונות, דרושה הנה"ח, דרוש הנה"ח, דרושה פקידת יבוא, דרושה פקידת יצוא, דרוש פקיד יבוא, דרוש פקיד יצוא, דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית, דרושה פקידה אדמניסטרטיבית, מנהל חשבונות, מנהל חשבונות, עובדי מנהלה, עובדי מינהלה, איש תפעול, אשת תפעול, פקיד לוגיסטיקה, פקידת לוגיסטיקה, סמנכ"ל כספים, סמנכ"לית כספים, איש כספים, אשת כספים, מנהל כספים, מנהלת כספים, רכז כוח אדם, רכזת כוח אדם, מנהל מחלקת כוח אדם, מנהלת מחלקת כוח אדם, מנהל משאבי אנוש, מנהלת משאבי אנוש, מנהל מחלקת רווחה, מנהלת מחלקת רווחה, רפרנט, רפרנטית

 

 

 

 

כלל התכנים המופיעים באתר זה מתייחסים לגברים ולנשים כאחד.  בכל מקום בו נאמרו הדברים בלשון זכר או בלשון נקבה הדבר נעשה במטרה להקל על הכתיבה.

מהו הכוח של מבדקים ?


במאמר זה נדון במספר שאלות:


  • אילו מבדקים קיימים בכלל
  • אילו מבדקים מתאימים בהתייחס

מרואיינים טובים ומרואיינים גרועים



מראיינים רבים כולל המראיינים הטובים ביותר נוהגים 'לקחת צד' כלומר - להחליט האם המרואיין שזה עתה קם מהכיסא 'ממשיך הלאה בתהליך'   או 'מפסיק להיות רלוונטי' על פי מדדים מטעים שאנו קרואים להם גורמים מפריעים בעת ראיון.

גורמים מפריעים בעת ראיון


 

ראיון הוא מפגש בין לפחות שני אנשים: מראויין ומראיין שמטרתו: בדיקת אפשרות להעסיק את המרואיין בתפקיד כזה או אחר.

 

רבים מהמראיינים אינם שמים לב כי עבור המראיין רבות סביבת הראיון ידועה, ברורה ונוחה ואילו עבור המרואיין לעתים הדבר הפוך:

האם העובד שלכם מרוצה ?


 

במסגרת שיחות הטלפון והפגישות של עובדי Bcke-Office עם הלקוחות, אנו נתקלים בשאלות רבות מצידם של מעסיקי עובדי אדמיניסטרציה: מרמת פקיד או פקידה שעושים עבודה פשוטה יחסית , ועד לרמת סמנכ"ל תפעול וכדומה.

השאלות הללו נסבות לרוב על מבנה התפקיד כלומר כיצד כדאי לבנות את תפקיד אותו איש אדמניסטרציה בצורה ששני הצדדים יוציאו ממנו את המיטב ושאלות נספות.

 

 

מדוע כדאי להעסיק אמהות לילדים


המאמר הזה ידון בשאלה: "מדוע כדאי להעסיק אימהות לילדים" ?

לשבר את האוזן,    הדבר נכון גם לגבי גברים אשר מגדלים ילדים. עם זאת ומאחר ואימהות הן לרוב אשר מבקשות לסיים את יום העבודה מעט מוקדם יותר - המאמר נוגע בזאת כאן ועם הגברים שבחבורה הסליחה.

השאלה הזו רלוונטית לכל מעסיק המחפש עובדים בכלל ולמי שמחפש עובדי אדמיניסטרציה מעולים.

מקצועות כמו: פקידה, מזכירה, מנהלת משרד, מנהלת חשבונות, מנהלת יבוא  ואחרים הופכים להיות יותר ויותר מקצועות המשפיעים על הצלחת הארגון בשוק תחרותי.   זוהי הסיבה מדוע מלכתחילה כדאי לקחת עובדי אדמיניסטרציה מעולים.

עובדי אדמיניסטרציה בעלי ניסיון הם מצרך נדיר שכן ניתן למצוא הרבה עובדים לתחום האדמיניסטרציה,  אך רק ניסיון מעשי מהווה יתרון היחסי לעובד שהוא באמת נכס לארגון.

 

להבנת העניין נשווה בין שני עובדי אדמיניסטרציה, נאמר והמדובר במנהל או מנהלת יבוא:

 

ניתן לקחת מישהו בעל ניסיון של שנתיים שלוש אשר כבר התנסה בסוגיות כאלו או אחרות. מאידך ניתן לקחת מישהו בעל ניסיון של כ 7-8 שנים דבר אשר מקנה למעסיק 'שקט-תעשייתי' לניסיון של המועסק יש משקל רב ביותר על ההצלחה של העסק כפי שכבר נאמר.

גברים או נשים אשר הינן צעירות מאוד ויכולות לעבוד ללא הגבלה הינן בחלק מן המקרים חסרות ניסיון. חוסר הידע אינו יכול לפצות את המעסיק בחלק מן המקרים על השעות הרבות שהן כן יכולות להישאר בעסק.

לעומתן, נשים בעלות ניסיון של 7-8 שנים הינן בחלק מן המקרים בעלות ניסיון רב. הידע הנצבר שלהן מסוגל לסייע בפתרון של סוגיות אמתיות שבהן נתקלת כל חברה שלה יש מחלקת יבוא.

לרוב, לנשים בעלי ניסיון יש כבר מסגרת משפחתית כזו או אחרת וכמובן גם ילד אחד או שניים.  הדבר מחייב את אותה עובדת לעבוד עד השעה 16:00 לכל היותר. דבר המהווה נקודת התלבטות אשר לכדאיות העסקתה של אותה אם לילדים.

 

נציין כאן כי על פי חוקי העבודה המתייחסים הזדמנויות שוות לא ניתן להגביל את המועמדים למשרה. במילים אחרות:  מגדר, סטטוס משפחתי וילדים אינם אמורים להוות מגבלה בשום אופן!! אבל זו אינה השאלה.  נניח שהמעסיק של אותה מנהלת יבוא בעל ניסיון מעוניין בעובד או בעובדת עד השעה 17:00 זכותו - על פי החוק - לבקש כחלק מהגדרות התפקיד עובד עד השעה 17:00 אבל השאלה תהיה מה יקרה באם יתקל במישהו ובמקרה הזה במישהי אשר אינה יכולה לעבוד עד השעה 17:00 אלא רק עד השעה 16:00 והוא , היינו המעסיק מעוניין לשקול עבודתה.

 

ההתלבטות כאמור במקום: שעה פחות מול ניסיון, מה גובר על מה? ואם לניסיון חשיבות מה על המעסיק לעשות על מנת לאפשר לעובדת ולחברה לקדם את העניין בצורה נכונה?

 

על כך אנו דנים במאמר זה.

 

ראשית, זכרו כי כל מקרה הוא לגופו של עניין וכי אין כלל אצבע.

עם זאת אנו מעלים כאן את הנקודות לכאן ולכאן.

 

בדקו עד כמה יש צורך לבצע את המשרה עד השעה 17:00, מהניסיון שלנו בגיוס פקידות, אנשי אדמיניסטרציה ועוד... לעתים ניתן לתכנן את המשימות כך שתגמרנה בקלות עד השעה 16:00 .   אנשים שיודעים כי עליהם לסיים את המשרה עד 16:00, משתדלים יותר ולעתים עושים זאת ביעילות רבה יותר.

 

שוחחו עם המועמדת הרלוונטית והגיעו להסכמות על מאמץ יתר שיסייע לאפשר את סיום המשימות עד השעה 16:00, מהניסיון שלנו הסכמות שכאלו מותירות את כל הצדדים כשהם מסופקים.

 

הפגינו גמישות הדדית:  מחד המעסיק מוכן לייצר ״חריג״   בתוך המערכת שלו  (לא תמיד הדבר קל ולעתים נוצרת אפילו תרעומת מדוע אדם זה או אחר מסיים לפני שאר העובדים) מאידך ניתן לבקש מהמועסקת להשלים את העבודה בדרך זו או אחרת וזאת כמובן אם הדבר אפשרי.   נתקלנו לא אחת בעבודה שניתן ״להשלים״ לאו דווקא מהמשרד, למשל: מנהלת תקשורת אינטרנט ועוד...

 

הגיעו להסכם שיתאים לכלל הצדדים,   לעתים ניתן לאפשר למועסקת לסיים את העבודה 3 פעמים מוקדם יותר ולהשלים ב 2 ימים את השעות,   לחילופין נתקלנו לא אחת בעובדות שהתחילו קצת לפני מסגרת השעות ובתמורה סיימו את העבודה לפני שאר עובדי החברה.

 

הבהירו לכלל העובדים כי אנשים מרוצים הם אנשים יעילים:   לכולם יש אם, אחות, בת, חברה וכולנו יודעים בדיוק כי גידול ילדים הינה מציאות מבורכת התורמת לכלל החברה, עם זאת שיתוף העובדים במדיניות החברה עשויה להעביר את המסר:  ״כאן עובדים בני-אדם ולא מכונות״

 

במידת הצורך וההכרח כאשר אין ערבות שניתן יהיה להעסיק את העובדת בשעות חריגות ללא פגיעה של המערכת, ראוי להכניס את כלל העניין לתקופת ניסיון מוסכמת מתוך כבוד הדדי למועסקת אך גם למעסיק.

 

העלו על הכתב את סיכום העסקה הברור בין המעסיק והמועסקת (בדיוק כפי שראוי וצריך לעשות על-פי החוק מול כל עובד) .

 

זכרו:   יחסים הם דבר הדדי,  תנו את לבכם לאחר ותקבלו את האהבה בחזרה לטובת העסק ולטובתכם.

 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד המעסיקים

 

לחצו כאן על מנת להגיע לעמוד מחפשי העבודה

{rsform 6}

 

אנשים שהגיעו למאמר הזה חיפשו גם את אחת המילים:

מזכיר, מזכירה, פקיד, פקידה, פקיד קבלה, פקידת קבלה, פקיד הנהלת חשבונות, פקידת הנהלת חשבונות, דרוש פקיד,דרושה פקידת מחסן, מזכירת מנכ"ל, מזכירת מנכל, מזכירת ערב, אדמיניסטרציה, אדמניסטרציה, דרושים אדמיניסטרציה, דרושה מזכירה, דרושים עבודה מהבית, דרושים לעבודה מהבית, דרושים עובדי משרד, מזכירת רכש, מזכירת עו"ד, מזכירת עורך דין, מזכירת עורכי דין, מזכירת עורך-דין, מזכירת עורכי-דין, מזכירה עורך דין, מזכירה עורכי דין, מזכירה משפטית, ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול אדמניסטרטיבי, אני מחפש פקידה, אני מחפש מזכירה, אני מחפש פקידת, פקידת גביה, פקיד גביה, דרושה מנהלת חשבונות, דרוש מנהל חשבונות, דרושה הנה"ח, דרוש הנה"ח, דרושה פקידת יבוא, דרושה פקידת יצוא, דרוש פקיד יבוא, דרוש פקיד יצוא, דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית, דרושה פקידה אדמניסטרטיבית, מנהל חשבונות, מנהל חשבונות, עובדי מנהלה, עובדי מינהלה, איש תפעול, אשת תפעול, פקיד לוגיסטיקה, פקידת לוגיסטיקה, סמנכ"ל כספים, סמנכ"לית כספים, איש כספים, אשת כספים, מנהל כספים, מנהלת כספים, רכז כוח אדם, רכזת כוח אדם, מנהל מחלקת כוח אדם, מנהלת מחלקת כוח אדם, מנהל משאבי אנוש, מנהלת משאבי אנוש, מנהל מחלקת רווחה, מנהלת מחלקת רווחה, רפרנט, רפרנטית

כלל התכנים המופיעים באתר זה מתייחסים לגברים ולנשים כאחד.  בכל מקום בו נאמרו הדברים בלשון זכר או בלשון נקבה הדבר נעשה במטרה להקל על הכתיבה.

הכל על מנהל/ת יבוא


במאמר זה ננסה לתת כמה שיותר מידע על התפקיד: 'מנהל/ת יבוא'

הגדרת התפקיד, תוכן התפקיד, מה צריך לדעת על מנת להיות מנהל/ת יבוא  ועוד.

אנשי אדמיניסטרציה - הדור החדש


 

אנשי אדמיניסטרציה היוו מאז ומעולם את 'חוט-השדרה' של כל ארגון וארגון, אך אנו יכולים לראות מגמה בשנים האחרונות ועל פי מגמה זו ישנו תהליך של 'התמקצעות' בכל הקשור לאופן בו המעסיקים והמועסקים 'לוקחים את התפקיד' או במילים אחרות: 'תופסים את התפקיד'.

תפקידיו של מנהל חשבונות


 

מנהל חשבונות טוב עשוי לגרום לחברה להצליח, מאידך מנהל חשבונות גרוע עלול לגרום לחברה לקרוס ללא אפשרות לשיקום.   בואו נחשוב על כך באופן הבא:  מנהל חשבונות הוא הדמות שמחזיקה את המידע הכלכלי יותר מכל אחד בארגון וברוב רובם של המקרים אפילו יותר מבעלי החברה או מעובדיה.

מזכירת עו"ד – מה זה?


 

אם אתה מחפשים מזכירת עו"ד תופתעו לגלות למעלה מ – 900,000 תוצאות למילה הזו, הסיבה לכך פשוטה:   עורך דין אינו יכול לזוז ללא המזכירה שלו.

שוחחתי פעם עם עורך דין לא עסוק במיוחד, ביקשתי לשוחח עימו והוא ביקש לראותנו במשרד שלו, אך כאשר רצינו לקבוע את הפגישה הסופית הוא הפתיע אותי ואמר: "המזכירה שלי חולה, היא תגיע למחר ונקבע מול היומן"   והוסיף:  "הייתי עושה זאת בעצמי אבל תאמין לי - אין לי מושג איך"...

מהו ניהול אדמיניסטרטיבי איכותי בארגון?


 

המאמר הזה ינסה לענות על שאלות החשובות לכל חברה קטנה, בינונית או גדולה.  למען הסר ספק המרחק בין הצלחת עסק של איש אחד והצלחה של תאגיד ענק הוא מרחק קטן. מסתבר שניהול אדמיניסטרטיבי בכלל וניהול אדמניסטרטיבי איכותי בפרט הוא שמאפשר את אותו 'שקט תעשייתי' שהוא הכרחי למען פעילותה התקינה של החברה.

מדוע כדאי לשלם לעובדי אדמיניסטרציה יותר


 

 

לקוח שלנו ב Back-Office פנה אלינו בבקשה לעזרה. הוא נשמע נואש ומובס ועל-כן בקשנו כי ישתף אותנו לא רק בבעיה בה נתקל אלא בפרטי הבעיה עד כמה שאפשר.

מסתבר כי הלקוח שלנו חיפש מזכירת מנכ"ל כלומר מזכירה שתהיה בעצם יד ימינו ותאפשר לו לנהל את חייו העסקיים בשקט תעשייתי'.

אבל פנטזיות לחוד ומעשים לחוד.

מדוע כדאי להעסיק עובדים שעובדים מביתם


 

מכלל המאמרים המופיעים ב www.back-office.co.il, זהו כנראה אחד המאמרים המעניינים ביותר.

נשאלנו ב Back-office כבר המון פעמים מה אנו חושבים על עבודה מהבית כלומר מדוע כדאי להעסיק עובדים מהבית שלהם?  התשובות רבות ועל כן אנו מבקשים כי תהיו סבלניים.

עסק, כמו כל עסק בין אם הוא עובד מתוך נכס קנוי או מתוך נכס מושכר מוצף בעלויות מטורפות: הוצאות קבועות כמו:    והוצאות שאינן קבועות כמו:

אני מחפש פקידה מעולה מה עלי לעשות


  

אם את או אתה מחפש מזכירה מכל סוג שהוא המאמר הזה מיועד במיוחד עבורכם:

רבים מהלקוחות עמם נפגשנו ב - Back-office  סיפרו לנו כמה היה קשה להם למצוא מזכירה / פקידה .

כאשר הם שאלו אותנו: "אני מחפש מזכירה" ראינו את המצוקה שלהם כיוון ואנו מאמינים שמזכירה איכותית או פקידה מכל סוג שהוא היא היא המפתח להצלחת המשרד ועל כך תוכלו לקרוא במאמר המצוין "מזכירה מעולה – המפתח להצלחת פעילות המשרד".

המאמר הזה יעסוק בתשובות לשאלה "כיצד למצוא מזכירה איכותית במהירות"

 

איך לבחור עובד שיתאים לארגון


 

 

בחירת עובד מתאים לארגון אינה משימה קלה. הדבר נכון בעסק קטן כמו משרד הנותן שירותים וגם בקונצרן ענק. עובד אדמיניסטרציה יכול בהחלט לעשות את ההבדל בין כשלון והצלחה.

 

Build by Jetserver.co.il | אחסון אתרים