מחפשים עובדים לתחום האדמיניסטרציה?

איך מבצעים השמה של פקיד/ת מנכ״ל


איך מבצעים השמה של פקיד/ת מנכ״ל

 

במאמר השמת פקידה/ השמת פקיד ראינו כמה הדבר אינו פשוט

 

במאמר הזה נבין איך מבצעים השמת פקידת (או פקיד) מנכ״ל או השמת  פקידת לשכה

 

השמת פקידות / פקידים /אנשי אדמיניסטרציה


השמת פקידות / פקידים

 

השמת פקידות / פקידים /אנשי אדמיניסטרציה לא הייתה קלה אף פעם.

 

זה נשמע אומנם פשוט אולי בגלל שאנשים מסתכלים על החיים באופן פשטני ואמרים:  ״כמה כבר קשה לבצע גיוס של אנשי אדמיניסטרציה״ ?

 

ופה בדיוק הבעיה

 

אני מחפש / מחפשת מזכירה אישית מה עלי לעשות ?


בתיבת הדואר האלקטרוני שלנו במערכת Back-Office נחה הודעה חדשה ממתינה לתורה.

 

השעה הייתה 10 בבוקר ואנו ב Back-Office לא נותנים להודעות להעלות עובש או במילים אחרות: הנוהל הוא שעתיים, כלומר עד שעתיים למענה תשובה.  בדרך הזו הלקוח מבין במודע ובתת-מודע שהמייל שלו נלקח ברצינות.


 

זמן שווה כסף - וידויו של איש עסקים


שמי ברוך,    אני מעלה על הכתב את הדברים הבאים על מנת להסביר לאחרים מה כדאי לעשות ובעיקר ממה כדאי להיזהר.   הזמן שכבר ביזבזתי לא יחזור לעולם אבל שני דברים טובים יכולים לצאת מכל הסיפור הזה:   ראשית הפעם הבאה עבורי תהיה שונה,   הדבר השני הינו ההרגשה שעזרתי לאנשי עסקים אחרים.

 

 

מהו הכוח של מבדקים ?


במאמר זה נדון במספר שאלות:


  • אילו מבדקים קיימים בכלל
  • אילו מבדקים מתאימים בהתייחס

מרואיינים טובים ומרואיינים גרועים



מראיינים רבים כולל המראיינים הטובים ביותר נוהגים 'לקחת צד' כלומר - להחליט האם המרואיין שזה עתה קם מהכיסא 'ממשיך הלאה בתהליך'   או 'מפסיק להיות רלוונטי' על פי מדדים מטעים שאנו קרואים להם גורמים מפריעים בעת ראיון.

גורמים מפריעים בעת ראיון


 

ראיון הוא מפגש בין לפחות שני אנשים: מראויין ומראיין שמטרתו: בדיקת אפשרות להעסיק את המרואיין בתפקיד כזה או אחר.

 

רבים מהמראיינים אינם שמים לב כי עבור המראיין רבות סביבת הראיון ידועה, ברורה ונוחה ואילו עבור המרואיין לעתים הדבר הפוך:

האם העובד שלכם מרוצה ?


במסגרת שיחות הטלפון והפגישות של עובדי Bcke-Office עם הלקוחות, אנו נתקלים בשאלות רבות מצידם של מעסיקי עובדי אדמיניסטרציה: מרמת פקיד או פקידה שעושים עבודה פשוטה יחסית , ועד לרמת סמנכ"ל תפעול וכדומה.

השאלות הללו נסבות לרוב על מבנה התפקיד כלומר כיצד כדאי לבנות את תפקיד אותו איש אדמניסטרציה בצורה ששני הצדדים יוציאו ממנו את המיטב ושאלות נספות.

מדוע כדאי להעסיק אמהות לילדים


המאמר הזה ידון בשאלה: "מדוע כדאי להעסיק אימהות לילדים" ?

לשבר את האוזן,    הדבר נכון גם לגבי גברים אשר מגדלים ילדים. עם זאת ומאחר ואימהות הן לרוב אשר מבקשות לסיים את יום העבודה מעט מוקדם יותר - המאמר נוגע בזאת כאן ועם הגברים שבחבורה הסליחה.

השאלה הזו רלוונטית לכל מעסיק המחפש עובדים בכלל ולמי שמחפש עובדי אדמיניסטרציה מעולים.

 

הכל על מנהל/ת יבוא


במאמר זה ננסה לתת כמה שיותר מידע על התפקיד: 'מנהל/ת יבוא'

הגדרת התפקיד, תוכן התפקיד, מה צריך לדעת על מנת להיות מנהל/ת יבוא  ועוד.

אנשי אדמיניסטרציה - הדור החדש


 

אנשי אדמיניסטרציה היוו מאז ומעולם את 'חוט-השדרה' של כל ארגון וארגון, אך אנו יכולים לראות מגמה בשנים האחרונות ועל פי מגמה זו ישנו תהליך של 'התמקצעות' בכל הקשור לאופן בו המעסיקים והמועסקים 'לוקחים את התפקיד' או במילים אחרות: 'תופסים את התפקיד'.

תפקידיו של מנהל חשבונות


מנהל חשבונות טוב עשוי לגרום לחברה להצליח, מאידך מנהל חשבונות גרוע עלול לגרום לחברה לקרוס ללא אפשרות לשיקום.   בואו נחשוב על כך באופן הבא:  מנהל חשבונות הוא הדמות שמחזיקה את המידע הכלכלי יותר מכל אחד בארגון וברוב רובם של המקרים אפילו יותר מבעלי החברה או מעובדיה.

מזכירת עו"ד – מה זה?


אם אתה מחפשים מזכירת עו"ד תופתעו לגלות למעלה מ – 900,000 תוצאות למילה הזו, הסיבה לכך פשוטה:   עורך דין אינו יכול לזוז ללא המזכירה שלו.

שוחחתי פעם עם עורך דין לא עסוק במיוחד, ביקשתי לשוחח עימו והוא ביקש לראותנו במשרד שלו, אך כאשר רצינו לקבוע את הפגישה הסופית הוא הפתיע אותי ואמר: "המזכירה שלי חולה, היא תגיע למחר ונקבע מול היומן"   והוסיף:  "הייתי עושה זאת בעצמי אבל תאמין לי - אין לי מושג איך"...

מהו ניהול אדמיניסטרטיבי איכותי בארגון?


 

המאמר הזה ינסה לענות על שאלות החשובות לכל חברה קטנה, בינונית או גדולה.  למען הסר ספק המרחק בין הצלחת עסק של איש אחד והצלחה של תאגיד ענק הוא מרחק קטן. מסתבר שניהול אדמיניסטרטיבי בכלל וניהול אדמניסטרטיבי איכותי בפרט הוא שמאפשר את אותו 'שקט תעשייתי' שהוא הכרחי למען פעילותה התקינה של החברה.

מדוע כדאי לשלם לעובדי אדמיניסטרציה יותר


 

 

לקוח שלנו ב Back-Office פנה אלינו בבקשה לעזרה. הוא נשמע נואש ומובס ועל-כן בקשנו כי ישתף אותנו לא רק בבעיה בה נתקל אלא בפרטי הבעיה עד כמה שאפשר.

מסתבר כי הלקוח שלנו חיפש מזכירת מנכ"ל כלומר מזכירה שתהיה בעצם יד ימינו ותאפשר לו לנהל את חייו העסקיים בשקט תעשייתי'.

אבל פנטזיות לחוד ומעשים לחוד.

מדוע כדאי להעסיק עובדים שעובדים מביתם


מדוע כדאי להעסיק עובדים שעובדים מביתם

 

גילוי נאות ,   המאמר הזה נכתב הרבה הרבה לפני הקורונה ומהפך העבודה ההיברידית.

 

מכלל המאמרים המופיעים באתר זהו כנראה אחד המאמרים המעניינים ביותר.

נשאלנו ב Back-office כבר המון פעמים מה אנו חושבים על עבודה מהבית כלומר מדוע כדאי להעסיק עובדים מהבית שלהם?

 

אני מחפש פקידה מעולה מה עלי לעשות


  

אם את או אתה מחפש מזכירה מכל סוג שהוא המאמר הזה מיועד במיוחד עבורכם:

רבים מהלקוחות עמם נפגשנו ב - Back-office  סיפרו לנו כמה היה קשה להם למצוא מזכירה / פקידה .

כאשר הם שאלו אותנו: "אני מחפש מזכירה" ראינו את המצוקה שלהם כיוון ואנו מאמינים שמזכירה איכותית או פקידה מכל סוג שהוא היא היא המפתח להצלחת המשרד ועל כך תוכלו לקרוא במאמר המצוין "מזכירה מעולה – המפתח להצלחת פעילות המשרד".

המאמר הזה יעסוק בתשובות לשאלה "כיצד למצוא מזכירה איכותית במהירות"

 

איך לבחור עובד שיתאים לארגון


 

 

בחירת עובד מתאים לארגון אינה משימה קלה. הדבר נכון בעסק קטן כמו משרד הנותן שירותים וגם בקונצרן ענק. עובד אדמיניסטרציה יכול בהחלט לעשות את ההבדל בין כשלון והצלחה.

 

Build by Jetserver.co.il | אחסון אתרים